Mijn favoriete kapster is Sabina. Altijd een eerlijk haar advies en gezelligheid!
Eva Christiaans
15 days ago
Vandaag weer bij de kapper geweest en ik ga nu ondertussen al ongeveer 4 jaar naar Lovelyhair, altijd geholpen door Abby en elke keer voldoet ze weer aan mijn verwachtingen. Ze luisterd echt naar de wensen en kijkt echt wat jouw haar nodig nodig heeft en wat het beste werkt voor je haar. Ze is ook nog is een super gezellige kapster!! Ik zal elke keer weer terugkomen.
isabella Ruhe
17 days ago
Vandaag super fijn geholpen door Sabina met het verven en knippen van mijn haar! Precies het resultaat gekregen wat ik wilde, ze luisterde goed naar mijn wensen en is erg gezellig!
Wendy Worms
3 weeks ago
Na 2 jaar geleden te zijn verhuisd naar Veenendaal heb ik mijn kapper gevonden bij Lovely Hair. Wat een toppers werken daar!Na lang wikken en wegen de keuze gemaakt om voor een permanent te gaan. Aangezien ik mijn haren al jaren verf is er voorzichtig en proffesioneel te werk gegaan. Alles word goed uitgelegd en nemen alle tijd voor je.Super blij met het resultaat en de kennis die er is gedeeld.Ook mijn dochter met erg lang haar was toe aan iets nieuws maar vond het ook erg spannend om haar lange lokken te laten knippen. Door alles goed met haar te bespreken welke opties er allemaal zijn is zij met mooie laagjes de deur uit gegaan en hoe zij deze zelf kan stylen.Zoals ik al zei, allemaal lieve toppers, waar je met zekerheid voor professionaliteit terecht kan.
Trudy van de Lagemaat
3 weeks ago
Ik ben super blij met deze kapsalon.
charina scholte
3 months ago
Mijn zoektocht naar de beste Salon is bij Lovly Hair gestopt! De beste van Veenendaal in mijn beleving. Mijn complimenten voor het eindresultaat en de manier van luisteren naar de klant! Toppers!😍
Ryanne Nijhuis
4 months ago
Ben erg tevreden.
Alla Petrenko
5 months ago
Vandaag heb ik highlights laten zetten bij Joanna (de naam van de tweede dame die hielp met het uitkiezen van de lokken weet ik helaas niet). Ik maakte me zorgen over de kleur, maar het resultaat is prachtig. Heel veel dank aan de meiden voor hun aandacht en begrip!